Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Thursday, October 13, 2011

NUR ALYA ZAHRA BT MOHD FIRDAUZ

Pada 20 September 2011...lahirlah seorang puteri /cucu/cicit sulong dalam keluarga aku....adik aku yg aku cerita kat bawah ni selamat melahirkan baby pertama.

Nama : NUR ALYA ZAHRA BT MOHD FIRDAUZ
Tarikh Lahir : 20 / 9 / 2011 @ 10:23am
Tempat Lahir : Hospital Banting





Orang yg paling happy ialah Baba n Mak aku...sbb dah 5thn aku kawen still belum ada rezeki nak bg diaorg cucu....So Alya adalah sweetheart mereka... Anyway aku bersyukur sgt2 sbb dpt tgk parent aku bahagia n gembira. Tak lupe jgk pada arwah mama .... kalo dia ada dia lbh gembira.....




WE LOVE ALYA........

No comments:

Post a Comment