Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker

Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers

Monday, January 2, 2012

Doakan Akma...

Assalamualaikum....smlm aku dikejutkan dgn berita wife sepupu aku tenat di hospital (HKL). Td aku meluangkan masa g melawat dia. Dia kat wat ICU tingkat 3 Katil 12. Sungguh sedih n menyentuh hati aku tgk keadaan dia.
Baru je raya haji aritu jumpe dia dlm keadaan sihat walafiat....tiba2 td melihat keadaan nye yg sungguh sayu,,,penuh wayar2 di badan, xsedar n keadaan dia menahan sakit waktu nurse masuk kan ubat.
Doakan akma pulih seperti sedia kala....
Yg lbh tersentuh hati ni bila tgk sepupu aku(Along) dgn keadaan wife dia mcm tu...diaorg baru je kawen bln 3 thn 2011.
Ya Allah....berikanlah sinar kebahagian untuk mereka...sesungguhnye tiada kuasa lain yg dpt menandingi kekuasaanMu....

No comments:

Post a Comment